Posted in Ֆրանսերեն ընտրությամբ գործունեություն

Leçon 25

une-իգական
ma-իմ
ta-քո
sa-նրա
sa-նրա

un-արական
mon-իմ
ton-քո
son-նրա
son-նրա


la photo-les photos
լուսանկարը – լուսանկարները

1.
une fenêtre-պատուհան
une photo-լուսանկար
un alphabet-այբուբեն
une fourchette-պատառաքաղ
un bouffet-սպասքապահարան
un téléphone-հեռախոս

2.
Sur la table il y a une fourchette /պատառաքաղ/, un couteau/դանակ/

une orange-նարինջ
un divan-բազմոց
maman-մայրիկ
un enfant- երեխա

4. Կազմել նախադասություններ տրված բառերով։
montrer-ցույց տալ
joue-խաղալ
balle-գնդակ

Il montre la photo.
Նա/տղա/ ցույց է տալիս լուսանկարը։
Tu joues avec poupée.

Դու խաղում ես տիկնիկի հետ։
Je donne la balle.

Ես տալիս եմ գնդակը։

Author:

Իմ անունը Անահիտ է, սովորում եմ 6-րդ դասարանում, սիրում եմ՝ ճապոնական մուլտֆիլմեր և նկարել։ Հիմա իմ նպատակն է սովորել ֆրանսերեն և իսպաներեն։

Leave a comment